Välkommen helg!

(Bild: vi.sualize.us)


Helgen är här och uppsatsen är näst intill klar. Det återstår bara lite finlir, kolla stavning, referenser och sånt. Firade att uppsatsen är klar med after work på &vin, mycket trevligt. Kunde man inte bestämma sig för vilket vin man ville ha så fick man provsmaka dem, lite kul tycker jag. Det visade sig att jag var en riktigt finsmakare, tyckte det dyraste vinet var godast. Men det var det värt.
Denna helgen kommer att vara lugn och bjuda på packning, städning, uppsatsgranskning. Har lite svårt att fatta att det är snart en månad till jag flytta, måste börja packa på allvar. Men jag har kommit in i den fasen att det är "ingen idé att städa för jag ska snart flytta". Lägenheten ser ut som kriget! Det är så illa att jag vill inte ha hit folk för jag skäms över röran, så jag får nog ta en dans med damsugaren också.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Å, vad mysigt det lät med picnik. Hoppas att du får en mysig helg. Förresten, jag hoppas att du har fått mina svar på enkäten du skickade till mig. Kram

2010-03-20 @ 14:39:04
URL: http://www.catrinseerbe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0