Sista mötet

(Bild: Aparment therapy)

 

Då var det onsdag. Om en timme ska jag på mitt sista styrelsemöte i föreningen. Är med blandade känslor jag lämnar det bakom mig. Just nu känns det skönt att slippa allt (obetalt)arbete det har fört med sig, samtidigt har det varit en oerhört bra erfarenhet. Har en känsla av att jag kan komma att sakna det efter ett tag.  Det har varit kul att göra de olika små projekt.

Idag har jag suttit och skrivit på uppsatsen. Har fram till idag känt att det är gott om tid kvar tills den ska lämnas in, men i dag har den känslan bytts till stress. Hur sjutton ska vi hinna bli klar i tid. Från och med nu är det slut på alla små måsten man "måste" göra när man sitter och skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0