Ny...

(Bild: vi.saulize.us)

 

Ny dag, ny vecka, ny månad. Helagen har varit bra. I lördags var det fest med temat dansband hos vänner. Va jättekul trots att verkan jag eller min danspatner va någon dansstjänor. Tråkigt är dock att jag fortfarande har ont i halsen, förkyldningen vill inte ge med sig.

Härligt att det blivit mars. Snön börjar försvinna, håller tummarna att det inte kommer ny snö. Hoppas våren kommer snart! Om två  och halv veckor får vi tillgång till lägenheten och om en och halv månad så flyttar jag. Nu börjar det bli dax att börja packa och rensa ut på allvar :-)

Denna vecka bjuder på uppsatsskrivande, har bestämt att litteraturdel ska vara klar på söndag. Det börja dra ihop sig. Vi har bestämt att uppsatsen ska vara klar 17 mars.

Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan ta tag i uppsatsen. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0