På banan igen

'

(Bild: vi.sualize.us)

Känns som jag är på banan igen efter jul, tenta och Stockholm. Uppsats har påbörjats, suttit och gjort litteratursök idag. Hittat några böcker som jag ska låna imorgon.
Har även hunnit med en välbehövlig städning, såg ut som kriget här hemma. Tycker dock fortfarande att det känns lite stökigt. Har smått börjat packa så jag får nog lära mig att leva med det nu ett tag. Närmare bestämt 3 månader minus 2 dagar, längtar till flyttlasset går!  Kommer givetvis sakna mina vänner och familjen. Men ser framemot mitt nya "äventyr".  Ringde och pratade med företaget jag sökt praktik på och fick klartecken att jag var välkommen (vill inte skriva vilket företag det är här men de vänner som vill veta kan få ett mail :-)). Skönt att det fixat nu. Har en känsla av att jag kommer att lära mig mycket.
Har också tagit tag i träningen idag också, hur skönt som helst men gud var jobbigt det var. Allt flås är som bortblåst och har en känsla att jag kommer ha träningsvärk i morgon. Men det är morgondagens bekymmer. Nu ska jag se ett avsnitt av Mad men innan läggdags.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej vännen! Grattis till praktikplatsen, vad skönt att det har löst sig! Vill höra detaljerna imorgon. Ha en bra kväll! Kram kram

2010-01-27 @ 17:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0