Hemma igen

(Bild: Privat)

Nu är jag hemma igen efter några dagar i huvudstaden, längtar redan tillbaka. Dagarna i Stockholm bjöd på lite shopping, hade några presentkort som behövdes spenderas. Det blev en svart kavaj från H&M, tekopp och en svart blomma från Indiska. Blev även fika med min vän på ett mysigt fik i gamla stan samt en liten utekväll på Mosebacke. Det var någon afrikans artist som spelade, tror han hette Gezette eller nåt i den stilen. Han och hans dj såg väldigt roliga ut, de spelade någon form av disco. Det var inte alls min melodi, men det var kul att höra på. Men det bästa med dagarna var att jag har fått se mitt blivande boende (bara utifrån). Längtar till jag får flytta in och börja inreda.

Imorgon är det en ny vecka och även den dagen jag på börjar min sista termin samt ska jag börja ta tag i mitt liv igen. Efter julledighet och tenta plugg är det nu dax att börja träna (minst 2 pass i vecka) samt inte äta något godis/kakor i veckodagarna. Fick en lite reality check i provrummet på H&M, att äta onyttigt och inte träna på en månad är inte bra för mig.

Ligger nu nerbäddad i sängen med lite ont i öronen efter flygningen och ska snart börja kolla på Mad men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0