Fredag

(Bild: vi.sualize.us)


Då var det fredag igen, härligt! Uppsatsen är igång, har sökt litteratur hela veckan och har hitta många bra böcker. Vi hade träff med handledaren igår så några frågetecken försvann. Är hur skönt som helst att vara igång!

I måndags tog jag tag i mitt liv igen (dvs börja träna och inte äta godis och andra onyttigheter på veckodagarna) och det känns. Har fortfarande grym träningsverk efter träningen i tisdags, men det ska inte hindra mig från att träna ikväll. Något som däremot har varit jobbigare är att inte äta godis. Har gått och varit godissugen hela veckan, vilken pina det är att blivit sockerberoende. Mest av allt är jag sugen på semla och Oreos, Jag brukar aldrig vara så sötsugen i flera dag och på samma sak. Men då det är fredag idag och jag tycker att jag varit duktig med uppsatsen och kommit igång med träningen, så förtjänar jag att fira med en semla och lite Oreos.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tycker jag du gör rätt i! Blev själv himla sugen på semla nu. Ha en bra helg!

2010-01-29 @ 18:58:09
URL: http://lafotografia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0