Bra för samvetet

(Bild: vi.sualize.us)

 

Bestämde mig igår för att skippa dagens (gäst)föreläsning då jag inte tycker de andra inte gett så mycket och tror jag får ut mer om jag sitter hemma och plugga. Brukar alltid få dåligt samvete när jag skippar någon föreläsning för att jag är så himla plikttrogen. Men idag behöver jag inte det, känner mig faktiskt lite krasslig. Sitter i soffan med dubbla tröjor och sockar samt två filtar och små fryser. Dock är jag inte så krasslig så jag inte kan plugga :-(


Kommentarer
Postat av: maria

haha, vilken rolig bild!

jag får också alltid dåligt samvete, men inte idag ändå. känns det behöver göras de där jäkla instuderingsfrågorna. jag är allvarligt orolig att jag inte kommer kunna komma ihåg de där till tentan...

2010-01-12 @ 10:19:57
URL: http://killaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0