Äntligen vardag igen!

(Bild: vi.sualize.us)

 

Låter kanske konstigt men jag tycker det är jätteskönt att vardagen är tillbaka så man får något gjort. Mycket händer nu och i vår, känns som man bara gått och väntat på att få sätta igång. Sen sist jag skrev har jag hunnit fylla år, firat nyår, haft kalas och "flyttat hem igen". Min födelsedag firade jag på Ronneby spa med massage, massor av bad, bastu, lunch och fika. Hur underbart som helst! Dagen avslutades sen med bio, Luftslottet som sprängdes. Några dagar senare firade jag med familjen och fick massor av fina presenter, bl a blender, kajalpenna, pengar. Och i förgår firade jag med mina närmsta vänner och ännu fler fina presenter, prenumeration på Drömhem & trädgård, tränings linne, svart kofta och en tekanna. Det var precis vad jag önskade mig, tack mina fina vänner!

Nu har jag "flyttat hem" igen, känns jättetråkigt men vet att det bara är några månader. Det händer mycket i vår så förhoppningsvis så går tiden snabbt. Om cirka 2 veckor påbörjar jag min sista termin och om 6 månader är jag färdig personalvetare!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vet du vad? Jag var inne och hämtade teet så det ligger här och väntar på dig :)

2010-01-07 @ 19:56:07
URL: http://bf090724.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0