Korvstoppning...

(Bild: vi.sualize.us)

 

Just nu är det korvstoppning på hög nivå till min stackars hjärna. Klarade tyvärr inte tentan i metod (var förberedd på det) så det är omtenta den 12:e. Och det finns inget annat sätt att få in det än att trycka in det. Ska även försöka få in ett pass i huvudet till ikväll. En ledare har fått förhinder så jag ska ha mitt första pass för terminen, lite nervös är jag. Har satt ihop ett pass med gamla låtar jag haft tidare år, blir som ett "best of" pass. Att få in passet i huvudet blir nog inga problem, blir värre med alla metodteorier.


Kommentarer
Postat av: Maria

Usch vad trist! Hoppas det går bättre nästa gång. Metod är så himla tråkigt, det är näst intill omöjligt att plugga utan att somna.



Förlåt, jag glömde höra av mig om passet. Jag har haft lite fullt upp i veckan. Jag och mammma tränar på torsdagar i Korpadalen så vi har varit där ikväll, vilket gjorde att jag inte kunde komma på passet. Hade jag varit där hade du fått dig ett gott skratt, jag hänger knappt med på medelgympa känns det som, första passet gjorde jag mer fel än rätt :)

2010-02-04 @ 20:58:57
URL: http://bf090724.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0