Hem igen

( Min blivande balkong)

 

Nu är jag hemma igen efter nästan en vecka i Stockholm, längtar redan tillbaka. Veckan har bestått av uppsatsskrivande på café. De borrade upp betongen i huset så det gick inte att vara hemma. Kände mig som en riktigt stockholmbrutta när jag satt på cafét med min chilatte :-) Blev även ett besök på IKEA, provade och valde ut en säng och kollade på eventuella möbler till nya boendet. Har upplevt snökaoset, tur att det fanns en snäll person som kom och hämtade oss. Hade nog kunnat bli stående där i flera timmar. Men det bästa av allt var nog att få se lägenheten. Den var jättefin och längtar efter att få flytta in och sitta på balkongen i solen med en tidning och koppte.

 

Det tråkigaste är att jag fick med mig en förkylning hem. Lite ont i halsen en näsa som är täppt men samtidigt rinner (hur nu det går ihop) samt feber som kommer och går när jag inte har ipren i kroppen. Hoppas jag bli frisk till helgen så jag kan träffa Anjas lilla kille, längtar efter att få gosa med honom. Ska även på dansfest på lördag så jag måste bli frisk!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är så avundsjuk! Du får börja med att uppleva Stockholm på våren som är så underbart! Ja storstadslivet är verkligen ljuvligt under vår och sommaren! Exotiskt.



Kramiz Lotta

2010-02-24 @ 21:17:33
Postat av: Maria

Det låter som att du kommer trivas bra i Stockholm!



Jag hoppas förkylningen släpper, det är inte så kul att springa runt med en snorig näsa :) Om du träffar Anja i helgen så får du hälsa så gott!

2010-02-26 @ 08:51:08
URL: http://bf090724.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Där tar man gärna en kopp kaffe

2010-02-28 @ 06:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0