God morgon

(Bild: Martha Stewart)

Ny vecka och efter min underbara helg så är batterierna laddade för allt som veckan erbjuder. Har omtenta på fredag så mycket tid kommer gå att plugga till det. Ska även hinna med ett styrelsemöte, mitt sista om man inte räknar med årsmötet. Känns lite konstigt, skönt men samtidigt vemodigt.
Just nu sitter jag och väntar på min uppsatskompis, vi ska sitta och skriva på inledningen idag. Hoppas vi blir klara med den så man kan bocka av en del av uppsatsen. Nu ska jag göra mig en kopp te och vila fingertopparna så ska jag kan sitta och skriva hela dagen :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till på tentan. En kopp te är verkligen det bästa sättet att börja dagen på :) I like!

2010-02-09 @ 08:31:29
URL: http://bf090724.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0