Några fynd...

(Bilder: Privata)
Klicka för att få de större.

Några av mina (få) läsare ville se bilder på vad jag hade fyndat i Ullared. Bland annat så blev det ett smycketräd som jag letat ett tag efter. Innan låg alla smyckena i en stor skål, vacker dock men inte så praktiskt. Nu ser jag enkelt vilka smycken jag äger. Köpte även en lite glasskål med lock, tanken är att man ska ha flingsalt i den men jag har valt att lägga alla mina ringar i den. Det blev även en snygg tidningskorg i skin. De hade något liknade på Presenten och varje gång jag gick förbi suktade jag efter den. Så det var en lycka när jag såg den. det blev även en ny hårfön, en julklapp, några ljuslyktor (har inte hunnit packa upp dem än), två träningstoppar, strumpor, underkläder och en hel hög med hygienartiklar. Jag är mycket nöjd över mina inköp.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ett sånt där smyckesträd måste jag med skaffa mig!

2009-11-09 @ 19:48:29
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0