Det flyter på...


(Bild: vi.sualize.us)

Det var en vecka sen jag skrev ser jag nu. Har varit lite sjuk igen, har varit vimmel kantig när jag varit uppe och hade lite feber en natt. Men nu är jag på benen igen och det är underbart. Hatar att vara sjuk och men efter att varit hemma som min underbara vän så är jag glad att det inte varit så allvarligt.

Förra helgen var jag ju i Ullared. Det var sjukt mycket folk och man blev trött bara av att se alla. Råkade spräcka budgeten lite, men det gör inget. Köpte upp ett litet lager av tvål ect så det kommer att dröja innan jag behöver köpa det igen. Ska försöka visa mina shoppingfynd i veckan.

Denna veckan har jag (o S) påbörjat vårt projektarbete i personalekonomi. Vi ska jämföra sjukfrånvaron för en förvaltning i kommunen med andra kommuner. Den information jag fått in så ser det faktiskt bra ut för vår kommun. Kommande vecka kommar nog att ägnas åt arbetet :-s

Och helgen har varit underbart lugn! Skönt!

Nu vet Ni hur min vecka sett ut!

Kommentarer
Postat av: maria

jag har undrat vart du hållit hus! :)

2009-10-18 @ 19:40:24
URL: http://killaparty.blogg.se/
Postat av: Anja

Tack för en supertrevlig middag i lördags!!! Det var hur mysigt som helst :) Skönt att du mår lite bättre nu! Nu har vi många myskvällar att ta igen ;)

Massa kramar

2009-10-18 @ 23:26:03
URL: http://anjaseerbe.blogspot.com
Postat av: Lillasyster

yes det kan du få göra. Bara jag har några kvar :P Ska snart baka nya :)

2009-10-20 @ 15:30:09
URL: http://bakning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0