Tenta i morgon

(Bild: vi.sualize.us)

 

När jag vaknade i morse låg det ett litet, litet, litet, mycket litet snötäcke på marken. Min första tanken va "fy va kallt", och jag som vanligtvis brukar gilla när den första snön faller.

Just nu sitter jag hopkrupen i soffan med en kopp te, skolböckerna, har tenta imorgon (igen känns det som), och TV på. Tror dock inte att Tv kommer att göra pluggadet det lättare. Men stänger jag av TV så blir jag inte mycket klokare på vad jag ska plugga på. Vi får nämligen ha böckerna med oss och tentan kommer att innehålla olika case som man ska lösa, så har en känsla av att böckerna inte är till stor hjälp.

Blir inte smartare inför tentan av att sitta här, så ska göra mig en kopp te till och öppna böckern.


Kommentarer
Postat av: Catrin

Lycka till på tentan vännen!!! Här i Kalmar kom det också lite snö fsat inget som låg kvar...tiden går så fort, tänk att det bara är en knapp månad kvar till 1:a advent. Kram

2009-11-05 @ 12:44:05
URL: http://catrinseerbe.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hej vännen! Allt bra? Du kämpar på med skolan ser jag?

Titeln på jobbet är nog säljassistent. Lite marknadsföring, lite säljsupport och lite administrativa arbetsuppgifter. Lite gott och blandat med andra ord. Har inte sökt det utan han tog kontakt med mig, hade fått mitt cv från arbetsförmedlingen. Får reda på imorgon om jag får det. Jag tackar ja om jag får det.

2009-11-10 @ 15:09:34
URL: http://minaminis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0