Ny vecka...

(Bild: vi.sualize.us)

Måndag igen... Helgen gick fort som vanligt. Men jag kan trösta mig med att det inte är föreläsning idag och att att veckan blir kort. Har föreläsning i morgon och på torsdag tar jag ledigt, ska nämligen bege mig till huvudstaden. Festen i lördags var jättetrevlig, det är alltid kul med fest speciellt när det var längesen sen sist. Men man märker att man börjar bli gammal då man tycker det är jättejobbigt att vara bakis och man börjar fundera om det är värt att utsätta sig för det igen. Söndagen bjöd på mys i soffan och en väldigt seg promenad. Vi avbrött promenaden innan vi kommit halvvägs och genade hem för att köpa godis.

Idag är det grått och dimmigt ute så jag är glad av att jag kan sitta inne och göra styrelsearbetet och plugga. Det är möte på torsdag och då jag inte kan medverka så måste jag skriva ner allt jag skulle förmedlat och be någon annan ta upp det. Känns som det kan bli en bra och lugn dag på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0