Fredag


(Bild: Martha Stewart)

Fredag igen, underbart!! Sitter nu i soffan med en kopp te och pepparkakor, åt de första för säsongen i går, mmm. Har idag äntligen fått klippa mig. Var urfattig förra månaden och var redan då i stort behov av klippning. Älskar  att gå till frisören och bli ompysslad och få håret tvättat. Min frisör har fotstöd som hon fäller upp när hon tvättar håret så det är nästan som man ligger ner, och det bästa är att det är massage i den också. 
Snart ska jag sätta mig med lite styrelsearbete, deadline på onsdag. Sen blir det plugg hela eftermiddagen (tenta igen om en vecka), ikväll blir det tacos, adventspyntning, julmusik på hög volym och fredagmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0