Udda uppladdning inför tenta

Idag har jag inte varit en "normal" "dagen-före- tentadag", vanligtvis brukar jag sitta som en galning och plugga in det sista och nästan slita mig i håret och vara gråtfärdig av ångest. Men inte idag, kan ha att göra med att det var lite fest igår vilket medför att man varit lite seg idag eller att jag känner mig lugn och hoppas att det kommer att gå bra, då jag läst ekonomi innan. Men för att göra "dagen-före-tentadagen" ännu mera ovanlig så har jag varit ute och ätit thaimat och druckit en öl. Detta hör verkligen till ovanlighet att dricka alkohol dagen innan tentan (även om det bara var en). Men jag måste erkänna att jag är nervös inför morgondagen, hade varit en katastof om jag inte klarat den.

Kommentarer
Postat av: Anja

Lycka till på tentan imorgon! Jag håller tummarna för dig! :)

Stor kram

2009-05-01 @ 22:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0