Synden straffar sig ...

I söndag öppnade jag en ask med romerska bågar till min kompis. Asken har legat i skafferiet i flera månader och nu när jag inte kan äta det längre tänkte jag att det var en bara idé att bjuda vännen på den. Dock åt hon ju inte upp hela asken så den fick åka in i skafferiet igen.Tills idag då jag blev grymt sugen på chokladen och var tvungen att äta upp den. Detta trots att det ligger choklad i kylen som är mjölkfria och jag kan äta utan problem. Men jag kunde inte motstå! Så nu får jag betala för mina synder, magen har svullnat upp. Nästa gång ska jag tänka på straffet innan jag stoppar i mig något som innehåller mjölk.

Kommentarer
Postat av: Anja

Ajja bajja på mig! Jag skulle ha ätit upp all choklad så du inte behövde tvinga i dig resten ;)

2009-05-07 @ 22:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0