Plugg, plugg och plugg

Förra kursen var det ingen lugn introvecka (som det brukar vara i "flumkurserna") utan där var det fullt ös från dag ett! Och denna delkursen är inget undantag, gick det i 110 i förra så går det nog 210 i denna kurs. Tror vi har examination varje vecka nu fram till juni. I morgon ska gruppen lämna in en 5 sidor lång rapport på vad som hände i företagetsspelet och vi även ska hålla 20 minuter lång redovisning. Har även en datatenta från förra delkursen som ska in imorgon. Är snart klar med den så ororar jag mig inte för. Just nu är det inte alls kul att vara student just nu. Innan har man kunnat gör sådana tråkiga saker på sina "lediga" dagar mitt i veckan som att städa och tvätta så man slipper det på helgen. Men nu är det verkligen 40 timmar plugg i vecka som gäller. Brukar alltid säga till mig själv när jag börjar på ny kurs att i "denna kurs ska jag plugga kontinuelligt". Nu blir det nog så oavsett om jag vill eller inte. Nej nbu måste jag börja skriva på min del av rapporten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-07 @ 11:48:00
URL: http://killa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0