Fredagkväll = städkväll

Idag har jag haft en heldag i skolan, väldigt ovanligt för att vara en fredag. Hade examination på förmiddagen och föreläsning på eftermiddagen, har nu klarat 1,5hp. Inte illa! Lägenheten ser ut som kriget, dammråttor stora som katter, så ikväll blir det städning. Inte det roligaste att göra en fredagkväll men vill inte göra det i morgon så det är bara att bita i det sura äpplet. Ska kanske sätta på lite kaffe. Har börjat dricka det igen nu när jag kommit på att det var mjölken i kaffet jag fick ont i magen av och inte kaffet.

För den uppmärksamma så blev det ingen fredagsfika idag. Träffade tjejerna igår. Vi var i förorten och kollade på radhuset som en tjejerna nyss flyttat in i. Mycket fint var det och blev lite avundsjuk. Vill också flytta till större med trädgård.
Nej, nu får jag sluta blogga och börja städa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0