Fredag

Fredag igen! Skönt! Har varit fullt upp och kommer vara ännu mer att göra några veckor framöver. Igår lämnade jag in min del i grupparbete, så nu är det bara redovisning och tenta kvar i denna kursen. Sen är det sommarlov!  Igår var jag även och gjorde en välbehövlig klippning. Det var nog första gången jag klippte mig i år, illa.. Hade även mitt första sommargympa pass igår. Var hur kul som helst, var mycket folk och alla kämpande. Idag ska jag åka till Sölvesborg och fika med kompisar från gymnasietiden. Någon har jag inte träffat på flera år så det ska vi kul.

Kommentarer
Postat av: Anja

Hej vännen!

Vad duktig du är! Snart blir det sommarlov men bara fram till v. 29 då kommer du till mig och jobbar! :)

KRAMAR till dig!

Ps. Mamma sa att hon gärna ville träffa dig snart!

2009-05-29 @ 09:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0