Beach 09 - Here I come

Efter nästan 2 veckors uppehåll från träningen och frosseri av glass och choklad, så har jag nu tagit tag i mitt liv igen. Igår kväll gjorde jag och Anja en deal om att vi inte skulle äta onyttigt i veckorna. Glass, godis ect är bara tillåtet från fredag eftermiddag  till söndagkväll. Dock med några få undantag tex om vi skulle "fredagsfika" någon annan dag är fredag eller om man ska på kalas eller liknande. Jag har också börjat träna idag. Skönt som tusan och är nu jättesugen på att ha pass igen. Var lite trött på att leda i slutet av terminen så det är skönt att suget har kommit tillbaka. Längtar till 28:e då det är min tur att ha pass.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0