Tenta i morgon =(


Är helt slut nu och ska snart gå lägga mig. Måste ju vara utvilad i morgon då det är tenta, men det blir ingen vila efter  då vi har ett projektarbete som ska lämnas in nästa vecka och vi är bara halvfärdiga. Så det kommer bli ännu mera plugg i helgen.

Jag brukar alltid fira varje tenta med något gott, som Ben & Jerry glass eller choklad. Så nu är frågon om jag ska fira i morgon eller om jag ska vänta till arbete är klart och inlämmat. Ska ju fredagsfika i morgon så ska kanske "halvfira" med att köpa kladdkaka eller något annat gott till fikat. Om jag "halvfirar" i morgon så får jag fira en gång till när arbetet är klart och det är ju inte fel =)

Nej nu måste jag packa ner lagboken och gå och sova!

Kommentarer
Postat av: Anja

Lycka till på tentan hjärtat! Jag håller tummarna för dig :)

Puss och kram

2009-03-13 @ 09:03:52
Postat av: Sarah

Åh, nu vill jag också ha Ben&Jerry's! Men har inte råd. =/

2009-03-14 @ 13:25:50
URL: http://senanatter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0