Min helg

Söndagen är här igen och det har varit fullt upp hela helgen, tur att man är ledig imorgon också. I fredags började jag dagen med yoga, skönt att strecka ut kroppen på morgonen. Efter lunch begav jag mig till "landet" för att fredagsfika hos en vän. Det bjöd på frallor och smarrig kladdkaka, mmm. På resan in till staden igen så bestämde jag och en vän att beställa thaimat, titta på Let´s dance och kolla i postorder kataloger. Vi har nämligen bestämt oss för att uppdatera garderoben lite :-)

Gårdagen och idag har tillbringat min tid i Smålands innersta skogar, nämligen i Grimslöv. Har varit  på utbildning i kondition och koreografi, ett steg i min väg till att kunna licensiera mig till gympaledare. Helgen har varit givande, lärt mig mycket och fått många tips till kommande pass.

Nu ligger jag på soffan helt utslagen och kollar på tv. Ska göra mig en kopp te nu och bläddra i tidningar.   

Kommentarer
Postat av: Mamma

Uppdatera gardroben???? Ja du är ju klädlös..du bor i ett dressingroom!!!!

Kram på dej!!!!!

2009-03-30 @ 06:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0