Älskar skatteverket!

Idag har jag deklarerat. Jag är livrädd varje år när jag ska logga in mig på skatteverkets sida för att kolla om man får något tillbaka. Anledningen till att jag är så rädd är att för några år sen fick jag restskatt på 5000kr och det var inte kul. Efter att många om och men på skatteverkets hemsida så såg jag vad jag skulle få tillbaka, det var inte lätt att hitta! Fick först blicka ett antal gånger, läsa raden högt för mig själv och ringa pappa för att vara säker på att det stämde. Och när jag var säker på att det stämde kom ett JUBEL!! Detta besked gjorde mitt lilla lov ännu bättre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jublade med rätt bra när jag öppnade posten :D haha

2009-03-29 @ 19:37:57
URL: http://mariamagnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0