Helgen som var...

Tänkte nu berätta om helgen som var. Lördagen fixade jag allt inför lördagskvällens festligheter. Det gjordes fruktsallad och vodkaglass. Vodkaglass låter kanske så gott men det var det, hade hällt i lite drinkmix så den hade lite smak av ananas. Alla var på toppenhumör och att gå till Karlmans var ett bra val. Vi dansade, drack drinkar och hade hur kul som helst. Söndagen åkte jag till Karlskrona med Anja för att fira hennes mamma på morsdag. (Min mamma hade valt att åka på semester så jag kunde inte fira henne)  Jag fick träffa Anjas mamma och hennes lika underbara syster Catrin. Det bjöds på super god mat, nypotatis, lax, sallad och jordgubbar och glass till efterrätt. Var riktigt somrigt. Anja har pratat mycket om sin mamma och Catrin så  man fick känslan av att man redan kände dem. Senare på kvällen var jag hemma oss Anja och kollade på den underbara filmen P.S I love you. En film man måste se! En kanon avslutning på veckan helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej Vännen!



Hoppas allt är bra. Håller helt med, det kändes redan som att vi kände varandra, för Anja har ju pratat om dig också och vad du och hon brukar hitta på tillsammans. Sommarmaten mamma serverade var ju hur god som helst, nästan som midsommar. Stora kramar till Dig!

2009-06-02 @ 16:00:36
URL: http://www.catrinseerbe.blogspot.com
Postat av: Anja

Du är underbar vännen, är så glad att jag har dig!

Tack för att du finns!!!!!! :)

KRAMAR

2009-06-02 @ 16:27:10
URL: http://anjaseerbe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0