Back to life...

När äntligen resttentan över och jag blev godkänd! Har pluggat som en galning till denna så det är skönt att vara tillbaka i livet igen. För att fira mitt sommarlov på riktigt (hoppas jag. Väntar besked från ekonomitentan jag skrev för 1½ vecka sen) så har jag varit och shoppat i Kristianstad. Blev några plagg från HM. Nu ska jag snart bege min ner till stan för lite fika med vännerna. Fundera på att ta en öl eller ett glas vin för att fira att man är ledig. Ikväll blir det sen fruktfrossa, köpte jordgubbar, hallon och körsbär på torget i Kristianstad, och fortsättning på mitt Sex and the city maraton. Härligt med ledighet!!  

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis! Nu får du njuta ordentligt av sommarlovet!

2009-06-16 @ 22:07:26
URL: http://bf090724.blogspot.com/
Postat av: mamma

Det var ju skönt att tentan gick bra

2009-06-17 @ 05:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0