Första arbetsdagen

Nu har jag gjort första arbetsdagen för sommaren. När jag vaknade i morse trodde jag först att det var måndag men insåg sen att det var torsdag. Och under min promenad till jobbet kändes det som det bara var några dagar sen jag fick den samma promenad. Väl till lunch kändes det som jag jobbat i flera dagar. Efter jobbet så var det min tur att ha pass ikväll. Velade fram och tillbaka om vi skulle vara ute eller inne, men då molen drog ihop sig bestämdes det vi skulle vara inne. Lagom till vi skulle börja sprack det upp och blev stålande solsken. Men det gjorde inget, jag älskar att vara inne och träna. Man kan ta i mer och jag älskar att svettas när jag tränar. Nu ska jag försöka sova och hoppas på att mitt lilla halsont går över.

Kommentarer
Postat av: Maria

tänka sig att du redan arbetat färdigt första veckan. Tiden går fort, iaf när veckan är två dagar :)

2009-07-10 @ 17:37:23
URL: http://carlssonsvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0