Tiden flyger iväg!


(Bild: vi.sualize.us)

Tycker tiden flyger i väg, nästan en vecka kvar till julafton! Alla julklapparna är snart inköpta och ska bara slås in. Skönt att vara ute i god tid. Jag brukar vara en av dem som irrar runt den 20:e i jakten efter klappar. Men det bästa är att det är jullov om en vecka! Imorgon är det den nästsista kraftansträngningen i skolan med seminarium och på tisdag är sista föreläsningen. Har dock inte bestämt mig om jag ska ta jullov redan i morgon, ska höra mig för i morgon och falla för grupptrycket. Jobbigt om jag är den enda som kommer på tisdag eller om alla var där men inte jag (inte för att det skulle hända).

Nu ska jag sätta mig med de engelska artiklarna som är till seminariumet i morgon. Ska även hinna med att ringa några praktikplatser, posta julkorten och fika med vänner.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0