Tenta outfit

(Bild: Privat)

Hade tenta (igen!) i fredags och jag har aldrig varit klar så snabbt. Jag var klar efter en halvtimme och tvingads att läsa igenom det säkert 5 gånger för att få tiden att gå. Hann till och med att räkna på vad mina sista tågresor denna terminen kommer att kosta.
När jag i fredags morse skulle klädde på mig slog det mig att jag nästan alltid tar på mig samma kläder när jag har tenta. Anledningen till att jag nästan alltid väljer dessa kläderna är för att de är så sköna, sitter inte åt någonstans. Funderade först på att byta men vågade inte, tänk om tenta resultatet hänger på kläderna. Jag har gått och blivit vidskeplig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygg klänning och den ser så skön ut. Hade passat perfekt till mig och mitt något slappa liv :) Kram

2009-12-08 @ 11:42:40
URL: http://minaminis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0