1 december

(Bild: Martha Stewart)

 

Julmånaden har kommit, äntligen! December är den månad då man får pyssla, mysa, fira jul och jag fyller år, kan det bli bättre! December är också den månad man har stenkoll på vilket datum det är och det kan man tacka alla julkalendrar för. Jag har en chokladkalender och ett datumljus som jag fått av mamma och givetvis så kommer  jag även följa den roliga julkalendern oioioi.se.

 

Andra julkalendrar jag hittat på nätet är:

För den som vill ha ett citat om dagen

Dagens smak och recept

Lista ut vilket ord de söker

Ta chansen och tävla i Chic´s adventskalender

För den som tycker om att virka och sticka

För kemistnörden - Dagens expriment

Dagen skratt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0