Sista jobbveckan


(Bild: Privat)

Nu har jag jobbat sista veckan och har bara måndag kvar för överlämning. I torsdag gjorde jag det som jag gjort två sommarrar innan. Jag försov mig! Vaknade kvar över 7 och jag börjar halv 8. Lite stressigt, men jag hann vara på jobbet innan dörren låstes upp. Är tre året i rad jag försovit min nu så det börja väl bli en tradition. I fredag så hade jag och några tjejer från jobbet after work. Vi var på Å-bron och åt och drack gott! Jag valde varmt rökt lax med ljummen potatissallad, var hur gott som helst! Det bästa jag ätit på länge. Ikväll blir det min favorit rätt sushi, mmm och efter det popcorn och en film.

Kommentarer
Postat av: mtvthehills

Det såg gott ut :)

2009-08-15 @ 14:34:35
URL: http://mtvthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0