Mycket att göra...

Idag är en sådan dag då jag tar tag i massa saker som man skjutit upp med hela tiden. Har bland annat ringt till Dell och de sa att det var nog bäst att jag lämnade in datorn på lite service (batteriet, tangentbordet och ena gångjärnet ska fixas). Så det blev lite extra jobb, måste bränna ut alla mina bilder och ikväll ska jag till Anja och låna hennes externa hårddiska och föra över en del saker. Måste förbereda mig på ett liv utan dator, killen sa att i värsta fall kan det ta upp till två veckor. Min för hoppning är att jag ska få den på tisdag-onsdag nästa vecka. Längre kan jag inte vara utan då jag har ett pass som måste göras.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej vännen! Ville bara säga att jag saknar dig och att jag läser din blogg varje dag fortfarande, fast jag har varit dålig på att kommentera...:( Hoppas att vi kan ses snart igen. Massor av kramar till dig / Catrin

2009-08-18 @ 12:49:49
URL: http://www.catrinseerbe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0