Härlig söndag



Idag hade jag en perfekt start på dagen. Den började med scones och några avsnitt Sex and the city. Vid lunch hörde en vän av sig och undrade om jag vill gå en promenad, vilket jag inte tackade nej till. Vi gick standpromenaden och när vi kom fram till Vägga rökeri bestämde vi oss för att äta lite lunch. Jag tog självklart deras super goda pastasallad. Väl hemma igen, så bakade jag kärleksmums som jag ska bjuda min kollegor på i morgon. Är ju sista dagen i morgon! Nu sitter jag och dricker thé och provsmakar kakan, den blev mycket lyckad. Snart blir det filmen Marley och jag som jag lånade av min vän. Söndagen kan inte bli bättre!



(Bilder: Privata)

Kommentarer
Postat av: maria

mmm! det ser verkligen inte dumt ut! vart har du hittat receptet? jag måste också komma på nåt bra att baka tills på fre..

2009-08-09 @ 20:53:29
URL: http://killaparty.blogg.se/
Postat av: Maria

Mmm, ser smaskens ut! Vilka lyckligt lottade medarbetare du har!

2009-08-10 @ 10:15:21
URL: http://bf090724.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0