Fullt upp!

Är fullt upp nu! Har på börjat sista veckan på jobbet nu, jobbar sista dagen på måndag. Och detta kan vara sista gången jag sommarjobbar, lite läskigt att nästa sommar kastas jag ut i den riktiga världen. Ikväll har sutit med en styrelsekollega och gått igenom alla trycksakerna. Man hittar mer små fel ju mer man kollar, av någon anledning. Måste också börjar på mitt pass. Har några låt förslag men inget bestämt. Terminen börjar om en månad så det är hög tid att börja. Men tycker om att ha mycket att göra, man slipper tänka så mycket då.

Nu ska jag krypa ner i sängen, är helt slut!

Kram & god natt!
 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej vännen! Förstår att du tycker att det är läskigt att komma ut i riktiga arbetslivet snart, tyckte jag med, fast man kommer in i det väldigt fort. Hoppas att du har det bra. Kram Kram

2009-08-05 @ 14:42:53
URL: http://www.catrinseerbe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0