Slut på ledigheten

Då  var denna ledigheten över, men ska inte klaga. Är ju ledig varje måndag och fredag några veckor framöver :-)

På söndag är det dax för föreningens årliga uppvisning, det är alla barngrupper som visar upp vad de gjort under termin. Som projektansvarig i föreningen är det min uppgift att se till att allt blir fixat. Så det känns som nästan all l min lediga tid kommer att gå åt det. Det är hur många små saker som helst att fixa, allt från sax till flaggor. Måste bland annat bege mig ner i källaren och leta fram julgransljusen.

Nu ska jag snart bege mig til "jobbet" för att "flörta" med vaktmästarna och be de kopiera och fixa fram stora katonger. Ska också försöka hinna till hallen för att spana in ljudanläggningen (om jag blir något klokare av att se den åter står att se) .
Nej nu måste jag rusa! Tänkte anlända till jobbet lagom till eftermiddagsfikat :-)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja visst går tiden fort. och nu är inte min lilla donna minst längre. Ännu en liten flicka till samlingen :)

Måste säga att det är underbart med trädgård, frihetskänsla till tusen.

2009-04-14 @ 14:35:18
URL: http://minaminis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0