Plugg

Termometern visar 20 grader och jag måste sitta inne och pluggar. Ibland är det inte kul att vara student. Fundera på om jag kanske ska åka till mamma och pappa och sitta där å pluggar. Men risken är att jag inte får så mycket gjort. De har ju tusen saker som kan distrahera en. 3 katter som vill bli klappande, lillasysters systemkamera, gamla skvallertidningar, böcker, farmor och pappa (mamma och lillasyster jobbar nog). Kanske är bästa att stanna hemma, man kan ju bete sig lite underligt när man pluggar till tenta. Vet inte om det beteendet passar in med familjens.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är du och jag Viktoria! =) Jag måste nämligen också sitta inne och plugga. Fy sören vad trist det är och särskilt när det är såå fint väder ute.

Gissa vad jag gjorde igår? Åt Sushi! Såå lycklig! =)) Har öppnat ett ställe här i staun, dyrt som sören och inte lika bra som i Karlshamn eller i Stockholm (där sushin t.o.m e billigare...) suck. Men jag får väl nöja mig med det som finns och hålla tillgodo till sommaren! ;-)

Kram Lotta

2009-04-29 @ 15:45:43
Postat av: Sarah

Är det någonsin kul att vara student?

2009-04-30 @ 10:16:32
URL: http://senanatter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0