Min snälla mamma


(Bild: Privat)

Jag slutade äta mejeriprodukter för några veckor sen och mår redan mycket bättre utan. Jag trodde innan jag slutade med mejeriprodukterna att det skulle vara jobbigt och att jag skulle känna ett grymt sug efter det. Men det gör jag inte, är nog för att jag vet vad straffet är när jag äter det.

Igår när jag åkte hem hade min snälla mamma plockat ihop en kassa med olika mejerifri produkter till mig. Den innehöll olika sorters "mjölk", yoghurt, grädde och glass. Så nu har jag "mjölk" 4 veckor framåt. De mjölkfria produkterna är minst dubbelt så dyra som vanliga, så presenten kommer väl till pass för en fattig student!

TACK MIN UNDRBARA MAMMA!

Kommentarer
Postat av: Maja

Dagens fråga: Vilken är din favorit glass? (:

Kram

2009-04-12 @ 16:03:59
URL: http://anderssonmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0