Lååångfredagen



Idag är jag hos min föräldra i den ännu mindre staden i väst (Sölvesborg). Dagen har varit händeslerik, här har vi inte sutit och haft tråkigt. När jag kom hit vid lunch så fick jag besök av påskharen som lämnad påskägg blomma och present. Presenten innehöll härliga doftljus.



Sedan bjöds det på påskmiddag med farmor och farfar vid bordet och fika på altanen. Och min söta mamma hade anpassat middagen efter mig, inga mejeriprodukter. Dock blev det lite, lite grädde till bakelsen, till katternas förtjustning då de fick resten



Vi har även hunnit med att gå en rund på Tredenborgs camping och kollat på alla galna säsongs campare som bygger uteplatser och plantera blommer som om de skulle bostätta sig där för evigt. På väg hem stannade vi och plockade vitsippor och när vi kom hem gillade vi korv. Det är härligt med vår!



(Bilder: Privata)

Kommentarer
Postat av: emma

Hoppas du får en god påsk med mycket mat och framför allt godis!



Glad påsk! :)



Åh, älskar dom där äggen i folie som du hade i ditt påskägg, så goda!

2009-04-10 @ 21:21:56
URL: http://egolife.blogg.se/
Postat av: Cel'Dara

Vilken häftig bakelse! :-)

Är det rulltårta i botten eller?

2009-04-12 @ 19:05:00
URL: http://celdara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0