Årets första dopp

Igår tog jag årets första doppet i havet, var i hela 3 gånger! Tro det eller ej och jag var först i av alla, men det var kallt som tusan. Tänkte att det är ingen mening att stå och tveka. Vi hade terminsavslutning med vuxenledarna och hade bokat bastubåten. Vi började med att äta mat vi hämtat från rökeriet, vilket var också premiär för i år. Deras mat är underbart god! Sedan flyttade vi in i bastun. Är stolt över mig själv för att jag badade då jag är en riktig badkruka och badar knappt på sommaren. 

Det finns bildbevis på doppet, men då jag inte hunnit jobba på min bränna än så tänker jag inte lägga ut bilden. Finns risk att ni blir bländad. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

burr



Jag kan inte ens jobba på min solbränna, så jag bländar alltid. Men jag är glad ändå. =)

2009-04-26 @ 21:44:41
Postat av: Anja

Victoria, du är ju lite halv GALEN!!!! huuuuuu :)

2009-04-27 @ 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0