Modifast

Idag fick jag mitt paket från Buzzdor. Denna gången innehöll paktet 24 stycken Modifast bars, i smakerna choklad och karamel. Har testat likande produkt innan och tycker de är bra att ha med sig de dagar man slutat skolan och det tar en stund innan man är hemma och får mat i magen. Jag ser framemot att testa dem.



(Foto: Privat)

Buzzador är ett marknadsföringsföretag som har mun-till-mun marknadsföring som affäridé. De skickar ut gratis produkter till sina medlamar, som i sin tur berättar om produkten för sina vänner. Det är helt gratis att vara medlem på Buzzador och jag har testat allt möjligt, från mat till hygienartiklar. Vi du också bli en Buzzdor och vill bli värvd av mig, klicka här då!

Kommentarer
Postat av: bitte

åh får aldrig kampanjer längre=(

2008-09-24 @ 16:43:18
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0