En bra fredag

Det har varit en bra dag idag. På lunchen var jag ute på stan och shoppade enbart röda saker. Det blev en röd kuvertväska i från Glitter.


När jag hade plockat upp väskan från korgen kunde jag inte lägga ifrån mig den, så det var lika bara att köpa den och dessutom var den på rea så det kunde inte bli bätte. På vägen tillbaka till jobbet köpte jag jordgubbar som jag ska mumsa på i kväll.

Och när jag kom hem låg det bara trevliga saker på dörrmattan. Fick nyaste numret av Tidningen Hennes, La Redoutes höstkatalog och en klänning från Ellos som jag beställt. Men har inte bestämt mig än om jag ska behålla den.


Kommentarer
Postat av: Josse

toodeloo :)

2008-07-11 @ 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0